Gult

Åh, man blir verkligen inspirerad att bära gult i dessa slasktider. Bara för att vara lite rebellisk - att det sen är helt rätt just nu är ju bara en bonus, som jag ser det. Man måste gå på magkänslan. Det är mitt bästa tips!

Det är ju faktiskt också så att det är nu man ska toppa beachformen till sommaren - så jag tänkte, varför inte gå helt på det gula spåret? Min kompis (love ya!) har just ingått en stenhård diet och jag vill ju inte vara sämre. Jag tänkte att om jag bara äter gula produkter, så kanske jag blir gul? Och vad vore mer trevligt? Jag gillar i och för sig lila också men då var jag lite finurlig. Jag har ju köpt en ny bikini som är just lila och den kommer ju framträda mycket bättre om jag själv är gul. Annars finns ju risken att jag försvinneri den. Och det vore ju onödigt.

Gult - lila. Åh, det är så man dör av lycka.

Jajjemen så från och med nu:
Majs
Banan
Klargul juice
Ostbågar

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback