Syrgasmask

Åh vad lättad jag blir. Jag har precis införskaffat ett par nya fotbollstrumpor i modellen muminform. Var lite osäker på om detta skulle fungera, men jag tycker ju att det är så väldigt snyggt men det verkar inte riktigt ha tagit sig upp på catwalken ännu. Varken Gucci eller Dolce & Gabana har ju med detta i sin vårkollektion - någonting som jag, ovanligt dumt av mig, inte kollat upp innan - så mitt hjärta hoppade över några slag när jag upptäckte.

Aja, men då ska jag kombinera dem med mina nya loafers samt mitt plommonstop från förra veckans shoppingrunda.



LOve you!

Kommentarer
Postat av: foshoo

jag tycker att det är lite dålig uppdatering på den här bloggen. hrmhrm

2008-04-08 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback