"fredag är det nya lördag och söndag är det nya fredag"

imorgon,eller idag kommer bli den mest hetsiga dagen i mitt liv möjligen? jag planerar att nu, när jag kan somna om förhoppningsvis ca en timme, få ca sex timmars kvalitetssömn. sen ska jag upp repa i vildmarken med vildmarksbandet i stallboxen. efter det hetsa hem, för att direkt byta om och ta mig till sanda där vi ska fara till hörnefors med laget för att spela ytterligare en äcklig match med en halv spelare. vilket blir svårt i och med att mina ben i nuläget har dött utmattningsdöden och nu befinner sig i benhimlen. aja, hem, byta om och hetsa på personalfest med hela bishops. vilket jag taggar sönder. kommer förmodligen bli helt galet utflippat kul. restaurangare om några vet hur man partajar. och det bliiiir braa och jag blir glaaaa. det du ebba, vad är kreta mot en personalfest...nej just det...ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback