jag dör

alla borde få bo på min gata. att ha folk som är på sin tredje körlektion och som tränar start i backe utanför fönstret är det roligaste man kan uppleva på denna jord. jag vet,jag vet, jag sög bigtime och jag önskar nån filmat mig.
 "....ååå där kommer vi och upp i backen... och växla ned till ettan......hitta dragläget .....och då kör vi....!!!!" 
(och bilen glider bakåt ned ungefär tio meter samtidigt som man hör, VROOOOOOOOM! typ eld i däcken och brännmärken i hela asfalten.) OCH de gör det gång på gång på gång. haha, jag skrattar ihjäl mig. jag gråter till och med av skratt. jag ska filma det och skicka till depressionskliniker. haha. jag ska aldrig flytta hemifrån. nu ska jag g¨så jag inte missar nästa körpass.

Kommentarer
Postat av: Daniel

HÄNG MED MIG PÅ PARTEY I HELGEN BIATCH! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback