Regn

asså hur dum får man vara? nu har jag gått ut, utan regnjacka eller parre, tre gånger i rad med motiveringen 'haha, synd för de som var ute under spöregnet, men nu är det klart och fint så nu passar jag på.' och vad har inte hänt exakt varje gång? jo det har börjat ösregna så nu sitter jag här med tre par ombyten kläder som är genomvåta. mycket skickligt gjort.

för övrigt så förstår jag mig inte på det här med körkort.. eller jag tycker verkligen medans jag genomför varje körlektion att jag missar typ allt och att jag lika gärna kan få börja om på lådbilsstadiet och sen när vi stannar, parkerar och sitter kvar i bilen så säger min lärare VARJE GÅNG. 'jamen ebba, jag tycker du gjorde det bra. du missade lite där men det var ingen större fara ....så nu är vi klara med dethär momentet. nästa gång blablabla.'. jag trodde innan att man skulle bli avmjölkad på massa lektioner men istället så räsar min lärare fram!!!! aja, man kommer typ aldrig ha råd att köra bil sen när man väl får körkort så wassevah.jag får väll vara en trafikfara om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback