var är boxen?där är boxen

lala. imorrn är det rex och jag är så taggad att jag håller på att trilla av pinn.



jag fick också precis veta att jag snarkar som en tjur, hihihi. yes jag älskar att vara manlig, dock är jag fett snorig idag så jag kanske bara är en ko i vanliga fall. men who knows? jag kommer aldrig glömma när vi var nånstans med laget, sundsvall tror jag och jag sov bredvid ebba och snarkade. varvid ebba tar sitt söta finger och pressar det skoningslöst mot min panna, på EN bestämd punkt, tills jag slutar snarka. proceduren upprepas några gånger under natten, jag intet ont anande sover vidare med en analkande spjutskada i pannan. jag är hyfsat säker på att jag har en fördjupning i skallbenet än idag.mkt charmant

Kommentarer
Postat av: sömnlös

HAHAAHA. "fick precis veta." Jag måste påstå att jag påpekat detta för dej ungefär varje gång jag sovit inom hörhåll för dina snarkningar. De är förmodligen näst intill lika högljudda som oljudet som hördes över hela midgård då sauron och hela mordor förintades! AAAAH. snarkarN

2008-08-18 @ 21:53:53
Postat av: linn

haha, typ bra låt! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback