lost in translation

jag älskar när man vaknar och fortfarande är full. allt blir så mycket enklare. jag har ingen aning om vad jag höll på med imorse. jag gick till hm, tog en tröja randomly och köpte den utan att prova den, sen satt jag och lyssnade på ett dansbaneband som spelade på renmarkstorget i typ länge.och då menar jag minst en halvtimme.. tills det började spöregna och det var typ då det började gå uppför mig att man inte lever på moln. jag kom hem, dyngsur och förvirrad. somnade till dethär hetsiga dansprogrammet vaknade typ två och var helt övertygad om att det enda jag behövde för överlevnad var ........milkshake?!!? ett verk av en sjuk hjärna. nu ska jag ägna mig åt att vara röd, död och ensam i rödvinsdimman med min sjuka milkshake. sjuk not stirred.





Kommentarer
Postat av: myra

ahahahaha! (ps. min dator har varit deprimerad, därav den sena raktionen.)

2008-09-02 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback