04.30 ingen sömn

jag är relativt övertygad om att vuxna människor tillhör eliten av skabbighet. här om dagen så var det en tjej som drack ca två vinflaskor på fyrtio minuter och när vi skulle stänga så halvsatt hon i en soffa med linnet uppdraget till halsen samt brösten utpluppade ur bhn.Samtidigt som hon klagade på att vi var löjligaoch pryda som sa åt henne att klä på sig. moget. mogtvå.och folk krossar glas och folk spyr på toaletterna och folk blir förbannade på varandra. det är heeeeelt sjukt för varje kväll man jobbar så finns det alltid ett par som dricker vin och kvällen börjar lungt romantiskt och fint i nån timma och sen urartar det i att båda sitter och förolämpar och framhäver varandras brister och sådant som de alltid stört sig på.... det slutar med att de går hem tillsammans mustysta och helförbannade. finns det någonting roligare man kan hitta på en lördagskväll?

jag tror att dte är en vinnande ide att aldrig bli gammal, man slipper drägget.
aja, hursomheeelst. nu är det söndag och det är en bra dag för det är en lediiig dag. ikväll ska jag dricka öl om jag hittar någon frivillig. först ska jag bara överleva två timmar femårsbarnkalas... vilket förmodligen kommer vara en (milt uttryckt) tortyr. därför vore det kanske en bra ide att sova en snutt nu.jidag höll jag btw på att tappa min mobil i en burk full med aioli - och det var verkligen verkligen nära. då hade det blitt w910i-aioli. haha. kulkul ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback