bensen, cyanväte, formaldehyd och nått mer

Jag, Majken plus varsinn starobrno vid älven. (vi skulle egentligen vara på rödäng hos fannie men när vi hade cyklat dit över hela Umeå så visade det säga att fannie hade åkt till en annan fest...på typ exakt andra sidan stan. sådet var bara att hojja vidare.) mysimys..och älven är inte fyskam det kan itvärt imot inte bli mycket bättre. Det skulle väll i så fall vara ett dansgolv med massa flygande uppblåsta baddjur i olika sizer och former på rex (nämen, vilken tur att vi fick uppleva just det sen. ...obeskrivligt glad över att jag inte drömde om en galen späckhuggare som kommer flygande mot mig med käftarna droppande av fradga)

Blev raggad på av en tjej, lärde mig typ hur man spelare Black Jack, fast absolut inte ändå. Ebba blev utsatt för den ultimata raggningsrepliken: "Om jag säger kemi, vad säger du då?" sen slutade vi på nån väldigt random eftefest hos någontyp av fighter som vill visa massa bilder på sig själv när han var med i något typ av fightingmagasin.(samt en liten wannabe som inte kunde knyta upp skosnörena själv) samt lyssna på gangsta musika på överhetsigtstora hetsTVn. det var då jag och ebba kände att vi hade gjort vårt och smög iväg lite diskret in i natten.

träffade halva bishops på rex, träffade fannie och kerstin med Co
njöt konstant i ca tolv timmar. öl, cigg, vin, vin, vin, vin, öl, vodka, cigg, ööööööl, cigg

det var bättre då än idag. OCH jag vill inte att hunden ska mysa med mig när jag andas alkohol och cigaretter. det känns terribly wrong och därför så ska jag nu återgälda honom med en promenad i spöregnet fastän jag absolut inte orkar egentligen och om tre timmar är det jag och disken igen. blibläblöööööööööööö


Kommentarer
Postat av: id

ahhhh jag vill jag vill

2008-08-14 @ 21:13:47
Postat av: Fannie

Den kille var ju hemskt hemsk. jag ville bara telopteras till rödäng när ni försvan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback