04.09

nu är klockan fyra, jag är pigg som en mört. har precis kommit hem från jobbet, lalalalalaaaaaaaa
få se...om åtta timmar börjar jag jobba igen...lalallaalaaaaaaa...då ska jag jobba femton timmar i sträck, lalalallaaaa. ska vi gissa på att jag somnar klockan fem? ja dte blir sex timmars kvalitetssömn det ebba, och sen bär det av. tjofadderittan

det roligaste är när folk kommer in på bishops och säger;
"vad har ni för flasköl?"
(med tanke på att vi har ungefär femhundratolv miljarder olika, typ afrikansk antilopöl från Benin och de som frågar vet knappt vad Carlsberg är. efter att barpersonen rabblat upp några och frågaren ser ut som ett frågetecken så slutar alltid situationen med: "har ni mariestads?" höhö, fånflin)

och hur jävla svårt kan dte vara att akta på sig när man ser att någon tapper, arm själ försöker kryssa sig fram med mat, tomglas, glasbackar etc etc. jag ska operera in en megafon i munnen så jag slipper mesa på med "ursäkta, ursäkta...ursäkta" i hundra år. jag ska också passa på att tatuera " NEJ, ni kan inte beställa med mig - gå till baren!" över hela pannan. eller, så kan man ju fatta att om man ska beställa mat så måste man vara medveten om vilket bord man sitter vid . "ja, men det där" och så vevar man lite bakom ryggen eller " det vid staketet" .....jaha?, du tror inte att du kan precisera dig lite för det finns 15 OLIKA ALTERNATIV!

bishops är mus, jag är bara less. nu ska jag äta en tub tandkräm och sen kojja

Kommentarer
Postat av: Anonym?

Du tänker så fel. Hur länge är det kvar till jobbet? Every day and night i know. Jag böjar bli jävligt less. Mycket kan jag tåla men det här tjatet har börjat gå för långt. Ja, folk dricker olika sorters öl, respektera det! Det gör ju även du eller jag, om du vill så köper jag aldrig bellman igen. hihi. Iofs förstår jag exakt din poäng, jag bara kände att ngn måste stå på de svagas sida! Död åt borgligheten! aja vafan vi lägger in bishops där också! Dööööd åt:(Skriv valfritt namn) Försök att får ut era utlopp! puss på er alla! :)

2008-08-16 @ 04:33:53
Postat av: Anonym?

2008-08-16 @ 05:01:02
Postat av: Anonym?

Ja, tyvärr är det så att jag (min dagbok)säger åt mig att inte underprestera!(känn pressen) Jag vet det är helt sjukt min dagbok pratar med mig. Men egentligen är det inte alls så konstigt. Min dagbok har egentligen pratat med alla min närmaste vänner, faktiskt så är det så att de har blivit vana. Du får fråga dem? Det har faktiskt gått så långt så att jag börjar tro att min dagbok kan prata med hundar och däremellan! Min flickvän har en hund som heter moltas (väldigt söt och DYR hund) Ja enligt henne så har de varit hos en kärring som kan prata med hundar, t.o.m kunde peka ut "favoritfåtöljen hos moltas!Jag har inga tvivel om att denna samttal har ägt rum. Jag förmodar dessutom att det lär ha varit titllräckligt långt.. för att kunna övertala dessa två smarta människor. Jag kommer snart att visa exempel på detta. Förmodligen egen blogg ist. För att låna ngns gästbok. Jaja puss på alla! :) to be...

2008-08-16 @ 05:13:55
Postat av: Daniel

Vars jobbar du? :)



får se om det blir rex. tror icket det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback