magnesium 0,3 mg

nu har jag bara en timme och tio minuter kvar att sitta och kolla på min otroligt genomunika Darth Vader autograf och filosofera över att jag inte har gjort någonting på en vecka. en timme och tre minuter. livet är inte så glamoröst som det borde vara. men snart kommer i alla fall sumsum hem från vildmarken så att vi kan planera vår flytt till utlandet. en timme och en minut. en timme. idag var jag ute i regnet och spankulerade med hunden mitt i ösregnet och då slog det mig att det faktiskt är höst, så alla sommarfantantaster som envsisas med att hävda att det fortfarande är sommar kan fara nån annanstans. för dte är höst, kanske förhöst men fortfarande höst. man känner det på luften och det börjar rycka i höstnerverna. jag gillar hösten mest. femtiosex minuter.

dock blir det svårt att ta sig ned till stan helskinnad på en blöt cykel när det är tsunami ute. man får cykla psykiskt helt enkelt. Morsan! jag cyklar psyyyyyyykiskt morsan!femtioen minuter. och nu ska jag sluta med det här..det blir kul att jobba, som man bäddar får man ligga. och jag vill gärna ligga på en bädd av sedlar. så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback