ebba på spaning

nu lever jag igen. yes. när är det fest?

jag såg ungefär halva säsong två av desperate housewives igår och jag har seriöst kommit på mig själv med att småspana lite på mina grannar. för jag har några som är lite smått wierd. förut hade vi ju mrs creepy på 9000 år som kom in i vårt hem och trodde att hon var hemma. men det var ett tag sen och hon var mest söt. men vi har en happy family med amerikanska ljusslingor stajlat i modellen "hej vi bor i ett pepparkakshus" och vi är mr och mrs barbie. sen har vi mrs "ensam hemma medans min man jobbar i sthlm och pendlar konstant". sen har vi ett par som gör mystiska transporter med en hästtransport varje dag och har en hund, vid namn doris, som har uppenbara aggresionsproblem. sen finns de de som pedantiskt klipper sin gräsmatta och i övrigt aldrig syns till...förutom när frun i huset kommer över en dag och frågar om jag kan kolla deras katt i hundra år medans de är i utlandet. inte så farligt om det inte vore för att hon är beväpnad med en blick som säger "hej?vill du att jag sticker kniven i dig?"(hon är läskigast). sen finns det en familj som knappt synts till trots att de bott här i flera år. hmmm.... helt klart suspicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback