across the universe

igår var jag på ett litet moln
idag är jag på ett litet moln
imorgon är jag ett litet moln
i övermorgon kommer jag vara halvvägs genom universum



jag och ida har varit på en mysig hundpromme i gammlia, jag, ida, molle samt boris "mr massaker" hund. nanaa, ett nytt år är på G och hahah om en månad så landar jag i london typ nu vilket ger mig kortslutning i nervsynapserna, gumtree är en av huvudsubstanserna i this rus of mine. allting känns som ett Amaj7. livet är som ett amaj7 som upprepas om och om och om igen. lika frälsande varje gång

Kommentarer
Postat av: id

du är inte på ett litet moln, du är på en liten stig

2008-12-29 @ 16:15:46
Postat av: Daniel

Det där måste väl vara en gammal bild?!

Postat av: Janbanan#1

Var ni på mitt mysställe motro

2008-12-29 @ 19:05:39
URL: http://mysmedchirsterernstjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback