haha okej update

eftermassivt klagomål så var ju det absolut viktigaste igår när jag precis stämplat in mig på jobbet och ebba kommer farandes genom folkmassorna skaldaerandes: ebba! ebba! (eller jag fick faktiskt först höra att min vän sökte mig) men hursomhelst jag fattar nada och hänger på ebbs mot dörren där det tänds ett litet ljus. aha....can it be....?

jajjemen.. idaidaidaaaaa idaa är i stan idaaa idaaa idaaaa idaaa är i stan
ida och boris förgyllar renmarkstorget med sin gyllene aura och alla skrattar och dansar som små råttfångarbarn, speciellt jag resten av kvällen. nu ska jag raka skägget och springa till hennes undsättning. jag hoppas för guds skull att australienbarnen festar klockan tre fortfarande så jag kan hänga på dem då. aja. mer kaffe mer kaffe mer kaffe

Kommentarer
Postat av: idis

Hahahaha så ska det låta! :D :D :D väntar på dig nuuu

2008-12-20 @ 17:52:02
Postat av: Sofia

Ah, raka skägget påminner mig om ett visst mästerverk vid namn 'Mordet'.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback