ålderdomens källa

jag var på afro igår och det som igår var min rygg är idag defintionen av träningsvärk. det är helt sjukt, jag trodde att det fanns en gräns för hur mkt träningsvärk man kan ha men icket. agda, 89, har temporärt flyttat in i min unga fräscha kropp. jag vaknade och skulle lite smidigt sträcka mig efter mobilen när det enda jag lyckades åstadkomma var ett litet mutter. efter typ en halvtimmes tveksamma och lätta ansatser till att sätta sig upp kunde jag komma upp ur sängen och när jag skulle hämta smöret längst in i kylskåpet var jag tvungen att göra krumbuktande benböj istället för att röra på ryggen. men sedan o sicken stolt hållning man får när man inte kan böja på ryggen! och lite smärta är bara njutbart

jag rekomenderar: träningsvärk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback