livet är som en ring det går runt runt

jag kan berätta såhär i förtroende klockan 06.49. "det är inget jävla hotel jag bor på". i wanna get away asp. ge mig januari och speciellt den 29, tack! i'm in such a pretty pretty pretty coat ont ich haben eine lusten for lifen danke bitte javol

jag är också ganska säker på att mitt jobb är mest mys. tack och bock.sten och grus. hej och hå. godnatt och dag (drunkie, drunkie silly old fool,,,) jAG pratar så mkt i nattmössan men jag kan inte gå och lägga mig för snart ska jag och MOLTAS (johannes vet allT) gå på en promenad och om jag somnar så orkar jag inte promenaden så då är det bästa att hålla sig på den vakna sidan.

Kommentarer
Postat av: johannes

hahaha

2008-12-15 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback