let's rumble

haha. ja du livet. vad säger vi?

livets rutin på det nya kyrkoåret är ungefär såhär. går upp, ca tio-elva snåret, äter frukost i slow-mo. tänker "jag ska bara sätta mig i soffan och läsa lite" somnar, vaknar klockan halv ett när mamma kommer hem på lunch från jobbet. livet känns lite ovärt och det känns som att det är en ovärd dag. går in i rummet, sätter på en KUNG låt. taggar,taggar,taggar. i typ en halvtimme tills jag blir less. kollar på niciga män på google. kollar på en sketch med izzard på youtube. bestämmer mig för att jag ska göra nått av mitt liv och går därför på stan eh. om man kollar på procenthalt i värd aktivitet så är det ungefär lika mentalt stimulerande som att peta sig i näsan. hmm. far på iksu, träanrtränartränar. dock ska jag aldrig mer fara på det aerobic dance som jag alltid lyckas tima in på tisdagar för instruktören är sämst och vill alltid dessutom köra passet i hetsspeed på en gång. vilket betyder att man, om man inte har kört hennes koreografi tidigare så ser man ut som en dansande hög med bajs, får sämst självförtroende och går hem och gråter. nåväl. sen är man hemma och proceduren återupprepar sig. om och om och om igen. dessutom så jobbar jag hela helgen så inte ens det kan man se fram emot.

eftersom att jag nyligen har tagit min 'lunchsiesta' så är det väll dags för stan snart då. jag är en slav under mitt eget livsschema.trevligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback