trolldryck

haha. jaha det var den dagen det. hmm.. få se vad har jag gjort idag?
1. jag har gått ut med hunden
2. och sovit.

min bästa ansträngning var att gå upp och göra middag.dvs steka en vegbit av nått märke. ja just ja, jag gjorde också vatten i soda streamern. fullkomligt utmattande. nu ska jag se en wierd spökfilm som på något sätt tagit sig in i min dator utan att jag vet hur. om jag är död imorrn, hittad i typ min garderob i grönt slem, så bör ingen annan se den för då är den kanske förbannad. om man kan dö av ett videoband så borde det ju definitivt finnas en ett virus eller en nedladdning som kan döda en. winrar - mördarprogrammet där man packar upp långhåriga slemflickor som kravlar ut ur skärmen. azureus-grodan är ju också helt klart livsfarlig. det ser man ju på den. blå och prickig, det skriker ju döööö. kanske ett mördaravsnitt utav gossipgirl som smugit sig in mitt i säsongen...? dan är inte så helylle som man kan tro. han må se proper ut men låt dig inte luras av hans aldagliga yttre, det är inte utsidan, utan insidan som räknas. egentligen är han en hög gegga som droppar ut genom högtalarna och släpar in dig i garderoben.

jamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback