new formula

har jobbar har jobbat har jobbat. imorgon är det daas daaag. jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra till knytmiddagsgrejen. erik gav mig frmhundratolv bra förslag av vilket jag kommer ihåg..... noll. hm. det jobbiga med mat som ska lagas är att den måste lagas. jag gör ju inget annat...! och när jag inte lagar mat så ser jag på folk som gör det. menmen. mat är ett smärre problem när man tänker på nyårslyckan och speciellt på mina nyårsskor som är completly insane och jag skulle nog inte köpt de för jag kommer aldrig överleva kvällen i ett par skor med platåklack som är fem mil. jag kommer måsta gå och ducka i dörrkarmar och slå huvudet i takkronor ovh så. det är, utöver dessa faktum, nyår vilket kan innebära att ebba, långa farbrorn kommer att vara aningens rund under fötterna och nu när jag tänker på saken så dödar, styckar och äter mina nyårssplattåare sånna farbröder till frukost. hmm, vilket är synd för jag vill gärna uppleva tolvslaget.

mina definitiva mål med tvåtusennio är att med de medel som krävs få min bror att sluta kalla mig för en nolifer samt att borsta håret mer än en gång i kvartalet. jag kan dessutom tänka mig att komma till någon form av upplysning om livet

ps först och främst överleva 1 januari, sen ser vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback