årets mest kaotiska dag

jag överlevde. igår lyckades jag med följande:

1 Göra en chockrosa röbetssallad
2 Förstöra ett vitt linne som nu är ett X vitt linne med rödbetsmens över hela
2 Slå in massa paket och sen bli tvungen att öppna  igen för att jag inte kom ihåg vad som var vad
4 Göra världens snyggaste falaflar
5 Bli asförbannad och förlåta min bror typ fem gånger i julens anda
6 Komma underfund med att jag bara har svarta kläder
7 Klämma ned en hel grötlunch och se glad ut och inte påpeka att ingen av oss barnbäbisar egentligen är såpass förtjust i risgrynsgröt att vi vill äta det varje dag hela jullovet, trots att det var minst femte grötlunchen. åter, i julens anda
8 Byta sängkläder (!!!!!!) har haft samma sen i somras typ. Gråwse
9 Skrivit ett rim, vilket sög
10 Gjort en rödbetsmanikyr som kommer sitta kvar i evinnerligheten, rött under naglarna - jag är jultomtens favorite number one
11 Göra en av tioitopparna på fulaste inslagna paket

idag har jag tillökat min rödbetsmanikyr med en touch av saffran. jag är en rödgul hybrid
nu ska jag bara överleva denna dag också, det finns hopp. god jul

ps. gröt till lunch, idag igen. grötlunch nummer sex

Kommentarer
Postat av: Humlan

God Jul!

2008-12-24 @ 23:53:27
Postat av: Mysmannen

Mysmannen har stigit ur radiotysnaden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback