pest och kolera och hela kittet

jag ska döda någon och jag ska göra det snart. det här var den värsta kvällen någonsin. jag orkar inte äckliga och lobotomerade människor som ska ha en nightout.

.. vi har en bokning på tjugo pers. huvudansvarige utgår ifrån att jag har läst på allas namn och kan dem utantill så att jag smidigt kan servera maten personligt till var och en...?
... tipptapp fastetsat i hjärnan
... typ femtio pers, känns det som i alla fall, tog fel mat och började äta på någons annan. man kan väll för fasiken hålla koll på vad man ska äta, dte är väll dte om möjligt ENDA man har koll på när man går ut och äter."va var är pastan..? den låg inte under entrecoten???" mööööö
... hjärndöda folk som inte fattar att man lägger ihop besticken när man har ätit klart
.. tipp tapp tippe tippe...
... förbannade äckelkärring som försöker beställa cappuchino femton gånger
... nerkissade folk som klagar på att man stör och fortfarande ställer alla tomglas längst in på bordet så att jag får lägga mig på bordet och sen åla in
... lilla äppelbiten
.. erik häller ut alla mina perfekta pommes som jag precis skall äta i soptunnan.
(där nånstans började jag spana efter köksknivarna)
... jag häller ned en hel tallrik med mat i rena diskbestickvattnet i förvirring
... tipp tipp..
.. uppspydda folk som beställer mat till ett bord och sen typ flyttar till benin och förväntar sig att man ska leta upp dem
... sprutar mig själv i ansiktet med vattensprutgrejen
... TAAAPPPP
... utelåst

summa:
i'm only in it for the thrilll bejbi

Kommentarer
Postat av: Fannie

men bluppiiis, i know what you want i know what you need.. är du ledig ikväll följ med på galejj!

(ett julrim bara för dig) :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback