hej

kan inte sooooooova.pigg pigg musse pigg. när man lyssnar på P3 vaken så vet man att någonting har gått för långt. det är dte absolut mest lama som finns på denna jord.

MEN om dte finns något jag skulle vilja ge till alla så är det möljigheten att vara själv i sitt hem. man kan till exempel lyssna på george harrison på volym hundramiljarder utan att det stör någon mitt i natten. man kan äta vad och hur man vill utan att bli anfallen av en feedermoder. Dock så har jag ångest över mitt kylskåp som för tillfället är fullt till bredden. mor min for och handlade och frågade vad jag behövde, jag sa typ lite lök, frukt, fil, mjölk och bröd. detta tyckte jag var väldigt ambitiöst i och med att jag vant mig vid ett mycket begränsat råvaru-utbud. MEN vad ser jag då när jag kommer hem? Jo, min omtänksamma mum har handalt typ fem liter fil, sex liter mjölk, ett badkar med grönsaker. femton äpplen, två bröd, smör, 25kilo potatis(!), ost, massa mer frukt och grönt samt.... ett 24-pack med ÄGG! 24 ägg med motiveringen; "ja du kan väll äta ägg, det är nyttigt, mycket protein...du kan ju göra omelett". Ja visst om jag vill äta omelett till lunch middag frukost de följande tre veckorna. det värsta är att jag har ca sex liter mjölk som jag måste dricka upp innan den första Augusti. hon kunde typ lika gärna gett mig en egen mjölkko.

menmen man ska inteklaga. tack för maten... det är ju inte rötmånad i alla fall...ELLER HUR VAR DET NU? man ska bli gammal och bitter, det börjar bli på tiden, nitton nalkas. jag känner att livet är ganska, ganska, ganska oromantiskt. man jobbar till mitt i natten och ser på irriterande människor som super och blir dräggiga och gör bort sig, kommer hem, duschar, dricker te. sover absolut inte innan fem. vilket betyder att man går upp ca tolv men att hjärnan sover till middag. då det är dags att jobba igen. medans alla ens vänner som jobbar completly andra och normala jobbtider kan vara fria och ha party, party.

men det är småmys att sitta och dricka te själv i natten och lyssna på P3 vaken, hellre asocial än pank. för har man inga pengar så kan man ju inte köpa någon svart storpudel. And that's what I want want want. annars funkar det inte alls. jag kan också tänka mig att gömma mig i skogen med katter och vin på sjuttiotalet. namnam

nej nu ska jag gå och äta ett ägg

Kommentarer
Postat av: Pekka

mmmmm, äggröra

2008-07-31 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback