Tlimszktze

Hur mänskligt är det att ha körlektion klockan sju på morgonen? Hjärnan är död. Dessutom så verkar dte som att vägverket har valt att i umeå gömma alla vägskyltar... det mest ultimata är om de sitter i en björk. Jag har ingen anng om varför man överhuvudtaget anstränger sig för att få det där kortet, man måste skjutsa folk, bensin kostar hundra miljarder och världen kommer typ snart gå under. Dessutom vill typ strypa sig själv innan varje körlektion.


jag tror att idaaaaa skriver modellhistoria i det stora äpplet

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha yey jag ska ta over detta stalle helt alltsa! Ta en tugga av det stora applet som man kan saga!!!

2008-07-10 @ 19:27:41
Postat av: Maria

Ida din unge! Har du ingen msn lr nått? (majsigt att jag använder ebbas blogg för att få tag i dej)

2008-07-11 @ 19:06:14
Postat av: Ida

haha vi kan helt enkelt anvanda ebbas blogg som chatt!!! hm min msn ar [email protected] (eh fraga ej om namnet) men jag har ingen dator har sa det kan ju vara ett narvaroproblem dar liksom, men adda mig anda

2008-08-09 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback