allmänt mys

wopido. jag och maria har typ ett boende också. woho. ett dubbelrum, ingen uppsägningstid typ svensk uthyrare och JÄ! NAJS! 

idag har jag varit på stan med moder, som drabbats av uppenbar shoppinghybris och köpte ungefär hela HM, skor för 1,300 (vilket är helgerån i hennes ögon) samt en klocka och örhängen och massa grejer. jag fick ett paket med AAA batterier, aldrig varit lyckligare. dessutom fikade vi på NK och åt först mackor och sen massa chokladkaka och kaffe och grejer. allt på moders bekostnad. mycket mysigt och mycket ovanligt. sen har jag och moltas mus varit ute på en långpromenad och nu ska jag ner på stan och köpa skor till jobbet. mest ovärda utgiften. menmen. jag tror inte min nuvarande tejplösning håller över jul. dessutom har jag typ inte ont i örat längre så imorrn är det nog dags för en träningscomback på iksu. jag är dock livrädd för mr humphrey som sa att han hängde vid skivstången all the time... menmen. inget håller mig borta från mitt iksu.

men som sagt. boende i LONDOOOOON!!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

HEJ BÄSTISAR!

Får man hänga på eller? (yää) Jag tänkte att jag kan ju sova i dubbelsängen så sover ni i garderoben, okej? (wohoo) Vi är ju 89or hela bunten liksom! (iih)

2008-11-20 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback