godmorgongodnatt

yes jag gick upp lagomt i tid för att se solen gå ned utanför fönstret

igår såg jag en frisyr som borde ha tilldelats någon form av pris. tänk er en man som har börjat bli ordentligt flintis, men inte så att håret har dragit sig tillbaka utan med start mitt på huvudet så att han har en krans av hår. sen har denne gråsprängde man stylat sin "lugg" till en skärm som står spikat exakt rakt upp. dessutom så satt han vid bordet precis intill köket så jag var tvungen att gå förbi honom hela tiden. fattar inte hur kvinnan mitt emot kunde ta honom seriöst

på tal om frisyrer så om någon skådade miss winehouse hängandes dubbel över ett staket i fastsittande läge i fredags natt så kan jag berätta att japp, hon lever och frodas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback