hamstra

okej det här kan vara den bästa dagen i mitt liv. först enorm besvikelse över lönen... som jag inbillat mig själv skulle vara enorm, men icket. fick därför pengahysteri och bestämde mig för att leta upp alla småmynt sedlar och pengar som finns gömda i mitt rum, jackor byxor etc,etc. slutar med att jag sitter i med ett pengaberg utav 584.50 i svenska riksdaler! samt en imponerande hög utav sedlar motsvarande 240 spänn. heeeelt jävla underbart. 800 kronor för fan.. och rakt upp ur ingenstans!

som toppen på isberget så var golvvärmessnubben här och typ tryckte på en knapp igår så nu har jag värme i mitt rum och slipper  förfrysta kroppsdelar som ramlar  av mig. yes .livet är fulländat! och det snöar och det är snart advent och allt ler mot ebba på fridhem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback