i want you sooooo bäääääääd

det läskiga är att om tjugofem minuter kommer maria hit och det är då jag ska ta fram alla mina retoriska kunskaper och övertala henne att följa med till london. med andra ord så är det om tjugofem minuter livets utgång kommer stämplas i pannan. det som är nästan lite mer läskigt är att jag inte har någon aning om vilken hennes inställning är... kommer hon hit för att göra slut med mig? kommer hon hit för att fria? har hon en annan? är hon inte redo för ett förhållande just nu? frågan är

Kommentarer
Postat av: myra

hihihi. du är söt.

anna verkar taggad på att semestra i london. ser du ljuset i tunneln?

2008-11-13 @ 18:13:31
Postat av: ebb

Hahah. allt kommer lösa sig. jag har inga tvivel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback