inkonsekvens

åh vad jag älskar när det känns som att någon borrar en i örat när man ska svälja.

igår såg jag en film, en studie i herr craigs välformade bak. den var bra. vi lever på det mest oglamorösa och oinspirerande talet, kombinerat med den mest oinspirerande staden. great. jag skulle vilja göra en stor fucked up tatuering över hela armen bara för att se hur det skulle bli. jag drömde att jag hade tatuerat noterna till bäbä vita lamm över ryggen. det var en ganska unik och het ide. jag skulle gärna vilja ha en tatuering men jag vet att jag, ett: aldrig skulle kunna bestämma mig för vad och två: skulle ledsna efter en vecka typ. men jag lärde mig ju åtminstone ihelgen att en hästsko i kombination med "Daddy's" fungerar fint.

mamma har massa bra förslag på min framtid. jag har tre val. läkare, veterinär eller jurist. lätt och lagom sådär. jag säger kändis. joels plan är att bli kompis med bill gates och nils ska bli busschaufför alt bodybuilder, vilket jag vet är hans hemliga dröm. jag tror svante kommer bli någoting otrolig mobbat.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback