ÅÅÅÅÅÅÅÅå

antingen är jag fett sjuk eller så har jag en liten gömd dvärg under sängen som kom fram med en hammare och avreagerade sig själv på mitt huvud under natten. dessutom vaknade jag av att barack skallade genom byggnaden på volym max. han verkar ju sympatisk men det vore trevligare om han höll sitt vinnartal en normal tid som passar oss normala svenskar. eller om mina föräldrar möjligtvis kanske kan tänka på att det historiska talet gör sig liiite bättre på en volym under femhundratusen decibel. nu ska jag köpa jävla biljetter till maria och oasis och det kommer inte gå och då kommer maria döda mig och jorden gå under. jag vill bara vara under täcket med mollix och lyssna på tinin.



Kommentarer
Postat av: myra

bästabästabästa!

2008-11-05 @ 17:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback