heta läppar

det tär på krafterna att vara taggad så idag har jag sovit till elva gått ut med moltas, ätit gröt och sovit tills nu. jag fattar inte varför jag är den enda i världen som får denhär sömnsjukan. den är lite läskig, speciellt om den bara existerar i mitt sinne eftersom att ingen kan säga att jag har feber eller att det är nått fel på mig

jag har hittat mitt läppe från förr i tiden... och det har varit med om allt! mitt liv i en ask med lypsyl. man skulle kunna säga att dte är min bästa vän och varje gång jag luktar på det så ser jag hela mitt liv flasha förbi framför ögonen. eller åtminstone det som har hänt de senaste två åren. det är läskigt så jag smygsniffar lite hela tiden för spänningens skull. jag ska spara det tills jag blir hundra så jag kan briljera med mitt minne för alla andra på hemmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback