ej shrubbery

jag har sett en flömmig film som hette nått med pineapple. se den

jag imploderade precis för jag kom på att vad som än händer så kommer jag fara till london efter jul och då kommer jag vad som än händer vara i britternas land. och jag kommer få med mig maria för hon är och förblir en engelsk mus och ebba är ju given hon vet bara inte om det. men när det nalkas så kommer hon också komma. förövrigt så är alla som vill fara till london välkomna att fara med mig efter jul. det kommer bli galet mycket kul. just ja linda ska också med. summan av kardemumman är att jag kommer att bo i LONDON och det är helt galet utflippat och alldeles extatiskt och jag vet att jag kommer kunna ta hand om mig och att det kommer bli paradiset på jorden. och jag kommer vara omgiven av engelsmän och ja. jag vågar inte ens tänka på det för jag blir så knäsvag. jag är nu officiellt frisk vad min kropp än fått för sig och jag känner att detta är den stora förändringskvällen som jag har gått och väntat på. den stora upplysningen när det tänds två glödlampor bakom ögonen och man plötsligt kan se klart. jajjemen livet är en fest så det är bäst att ta på sig partymössan!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tagga livet baby! En vacker dag kanske även jag dyker upp vid din tröskel i London.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback