måsart

på min hals sitter en gigantisk klump med snor. jag har inte varit ute på två dagar och jag har druckit femton liter kaffe för att hålla koncentrationen uppe så att jag kan göra det utmattande i att se alla serier som någonsin har gjort. maria introducerade mig till gilmore girls vilket var otroligt dumt för nu är jag fast och jag känner att det är ingen större mening med att göra någonting alls förrän jag har sett allt som finns att se. dessutom finns det ingenting som jag måste göra förrän lördag 19.00 och pappa är ledig. vilket betyder att moltas är promenerad och min enda dagliga syssla är uträttad. jag känner inte ens för att fara på iksu vilket betyder att jag vekrligen måste vara sjuk på riktigt. det enda som saknas är choklad, varenda cell i hela min kropp skriker choklad. åh.. om jag bara hade lite choklad. eller mycket choklad.

detta är på något mystiskt sätt höjden av njutning och otroligt deprimerande på samma gång



Kommentarer
Postat av: myra

mmm nu kan du känna dig som en hel människa när du upptäckt gilmore girls! wie

2008-11-10 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback