du kommer äta dina barn

mysemyyyys. man blir som innerligt glad när man vet att man har fria sms. Och imorgon är det fredag och jag ska supaaa. och sad to say så kommer jag nog inte gå på shape up (...och maria kommer döda mig just därför säger jag det här och inte IRL liksom) .... (A)

hmm, ja vad kan man mer berätta. jo just det. START. asså START müsli som man kan äta med fil och mjölk eller vad man vill. det är gott, men sen finns det någonting som är ännu godaer och det är START premium. START premium sensation tror jag tom att det heter. förpackningen är lila och den finns med dels typ dadel, hasselnöt och kokos smak eller nå frukt och när vi har den i skafferiet är jag på moln. asså helt seriöst så är det det fulländade frukosttillbehöret. eller rättare sagt den fulländade födan. jag skulle säkert kunna äta ett helt paket utan att bli less. alldeles sagolikt gott. grejen är dessutom att när far handlar flingor till vår müsliblandning (består av nån typ av start-god-flinga och typ "fruktmüsli"(dvs havregryn och ett russin typ)) så köper han START premium (+++++++++) när mor köper flingor blir det euroshopers äckelklumpstart som smakar usch blä och bajs (-------------) . Vi ha haft en hård period av euroshoper i typ en månad pch imorse när jag kollade i müsliburken så höll jag på att trilla av stolen. små guldklimpar av premium glimmade som rubiner mellan havregrynen. om någon hade filmat mig med en dold kamera så hade det varit en färdigklippt oscarsnominerad reklamfilm. det är små bitar av paradiset i müsliform

Kommentarer
Postat av: :(

:(

2008-11-27 @ 19:28:25
Postat av: Fannie

ska du inte på shape? är du uppskriven på listan, om du är det och inte ska dit, skriv till nina och säga att du inte kan komma. då får jag en plats! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback