cirkusmusimus vvvierdimum

jag har ont i halsen. jag vill att nån ska komma och ge mig varm choklad och så vill jag sy någonting men jag orkar inte jag harvärldens sämsta symaskin och jag är dessutom utmattad för jag har gjort ansträngande efterforskningar hela dagen och jag vet typ allt om london nu. vilket är värt en applåd

jag läser och läser, okej att jag tycker att cv är bland det drygaste jag har gjort, men att då göra det på fucking engelska. jag har dock lärt mig att det glamorösa jobbet diskplockare tydligen heter busgirl på engelska, lite lagomt porrigt lix. jag har kollat på lägenheter och skapat seriösa mailadresser och läs hela londonsvenskars forum. etcetc. en hård arbetsdag for en soon to be british chick ...! dessutom så är det tydligen så att man typ ska kostym på alla jobbinterjuer, vilket betyder att om man typ söker ett barjobb så ska man komma i dit en fancy dräkt vilket är helt sinnessjukt?

ida är en liten mus som alltid missar mig på msn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback