discodans

tangled up in blue. jag tror jag ska ompröva min teori om att fredagar är bäst.

så weeeeeell mo chriddh skarreskarre och massa 44 kr:s köp. ebbor pratar från öppna hjärtan i elementbeklädda fönster och enas om... jag har absolut ingen aning? men hursomhelst, min musmus. hm, vad mer? haha, ebbor har förfest hos ebba med familjeginet då självaste modern kommer hem och vi sitter som två bebisar med alla händer i kakburken. wille och pekka ingår partnerskap. absint och oh boy you make me feel like no boy can make me feel... jag går hem och träffar en katt? en kul liten kattig sak som mös med mig. jag skulle föreviga min nyfunna vän med några lätta klick. (jag känner att jag inte fick mr katt att komma riktigt till sin fulla rätt. alternativt: mr katt var ett ufo)





Kommentarer
Postat av: Daniel

JÄVLA KATTPLÅGARE. SKA ANMÄLA DIG.



BTW ÄR MR KATT EN MRS KATT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback