drick ditt blod som vin

vissa folk är orginal.det finns en pys som har kommer till bishops med jämna mellanrum. han ser ut som en norsk hurtig vandrare med blodad tand. klippt ur sällskapsresan typ. påminner lite om ange på östra. jag hursomhelst så går han runt med öronproppar. han äter med örnproppar. han beställer med öronproppar och han lyssnar med öronproppar. han hör ingenting, allt man säger säger så svarar han VA?!?  och han beställer alltid glass med hjortron och betygar alltid hur gott det är i en kvart.. med öronproppar.
 igår var det dessutom en man som började klä av sig för att få barens uppmärksamhet

ebba är ledig och det är lördag. hon dricker te och ser på gossip när det finns en askalasfest. mirakel sker. kul att mitt liv går typ ut på att gå runt och hoppas att folk ska vilja festa med mig men de kan aldrig. och då när jag blir sjuk och mosad så slänger sig folk i drivor över mig och drar mig i stycken medans någon proklamerar: FEST, FEST i en megafon i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback