all i waannaaa do is take your money

jag har bestämt att jag ska bli kändis. jag ids inte jobba nå mer och speciellt inte på lördagar när alla människor har the time of their lives. dessutom blir jag lite less på mig själv när jag inte blir bakis för då har man ju fortfarande kvar den enorma partytaggen. tyvärr är det inte restaurangssöndag förrän om en vecka och tyvärr krälar alla mina vänner i bakfullhetens träsk.

men det spelar inegn roll för jagäter mumsmums och lyssnar på motÖÖrhead och bambambam ta dina pengar. om två månder kommer det vara slut på allt detta och jag kommer vara fullt upptagen med att minda all gaps. jag ger mig själv VG+ i framförhållning. det är nästan så att jag måste framkalla lite kort och göra ett fotoalbum så att jag inte får hemlängtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback