ät smör och socker tills du spyr

jag känner för att göra något skandalöst bara för att piffa till umeå en smula. jag gillar även att jag tror att det skulle piffa till umeå. umeå, kulturens kommande huvudstad.....  umeå är ungefär som min bror som tror att han är lite mer extraordinär än vad han är och därmed kan lämna allting framme och att de är jag somska ta undan allt. sannolikheten att nils blir kulturhuvudstad 2008 är förmodligen större än att umeå blir det. igår vaknade jag upp i mitt extremt intressanta liv och fann till min fasa att det är höstlov. höstlov som i alla i familjen är hemma och förväntas föra mysiga saker tillsammans. dvs man måste umgås. usch.

på fredag ska jag festa med mr mys och det blir dramatiskt hoppas jag. pekka vet hur man sveper en sjua och sen hamnar på sitt eget tak. när man tänker vdare så har vu ju pekka så det kanske blir en utmärkelse 2008 ändå. på fredag får jag dessutom klä ut mig och jag är glad som en liten mus i sitt hus för jag vet precis tilll vad. nu tror jag att det är dags att gå ned på stan och ta den med storm. men sen heter jag ju också ulrik


Kommentarer
Postat av: Mysmannen

Tänk just det dom bilderna kommer man ju nästa ihåg

Postat av: ebb

ja det var där nånstans du började längta hem till taket

2008-10-28 @ 19:48:32
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback