det är fredag och jag vet precis vad jag vill ha

uppe i ottan. ofrivilligt.
om jag ska säga en sak som jag är mindre förtjust i, näst efter blodiglar, så är det att vakna av min broder svante. han är ett stort pain in the ass. det som är ännu värre är att vakna av min broder S iförd batman outfiten dvs en mantel med prästmojs i halsen, en tio år gammal kartongmask och målvaktshandskar. att vakna till det, kompanjerat av "JA e buzzz lijtjeeee" i två hundra tusen decibel är, vet ni vad, INTE min drömmorgon. när vi dessutom inte har något smör så kan man lika gärna gå och dö i nått hörn. plus att det är blött ute och jag måste gå ut med moltas. och nu när jag skulle göra kaffe så vek sig bajsfiltret så det blev kiss av allting. ge mig en paus eller åtminstone en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback