war sucks lets party

jag har blivit Miss var-sak-på-sin-plats och det retar mig lite. jag har också köpt en häxklänning och jag är fortfarande miljonär. dessutom finns det sjukt många skor som jag vill ha och det är lite jobbigt för de finns så nära men ändå så långt borta. men vad är väll en bal på slottet? alldeles dötrist och hör sen!!

varför är det så länge till januari och varför är det så länge till fredag? jag har en sprillans ny teori om att tiden går fruktansvärt sakta när man fryser. om jag säger såhär; östras fönsterkoridorrer har ett söderhavsklimat i jämföreslse med mitt rum. här råder en temperatur en grad över den absoluta fryspunkten. -272,15 C. det bildas små isflak i kaffet och till och med MR freeze bojkottar mitt rum och vägrar komma på besök. jag har inte ett enda element men däremot golvvärme, som av någon mystisk anledning konstant är av (läs far tänker ekonomiskt) medans resten av huset som har element frodas. (enbart -172 C) jag är som flickan med svavelstickorna och det är oktober!!!! jag är inne på min andra sticka jag kommer aldrig ens överleva till januari. jag önskar jag var ett barn i afrika, då skulle jag åtminstone slippa frysa ihjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback