microkaffe

obs jag springer mkt bättre och snabbare och längre än pekka på löpband.

min största upplysning är också att jag kommer vara alldeles ensam på min ledig fredag, i mitt rum, med mitt vin och mina cigg. jag och moltas kanske? för att som vanligt när jag är ledig så passar ALLA andra på att fara antingen till typ träkojjan i skogen i norrlands inland eller så jobbar folk. eller så har folk Match...dagen efter? jag skrattar ut högt. eller så är folk bara helt enkelt sugna på att vara i hemmet med en påse chips? men givetvis.. på lördag NÄR jag jobbar. då, då ska alla festa, då finns det inte en endaste kotte som sitter i hemmet. nej alla ska festa och bli fulla som svin och dansa på bord och krossa glas och vakna i andra folks kläder i andra folks hus, uppsöka andra dimensioner och spy sönder toaletter. varav den sista punkten uteslutande skall ske på bishops arms, umeå. personalen fixar - det är lugnt.

men lyssna på dethär: då får jag väll vara med moltas då...mm. dte blir jättekul. sug på den karamellen ni. för ni får inte vara med på musfesten!eller så far jag till amid. för han kan dethär med fest. var är ida förresten?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är hemma nu!! jag vill vara med dig på fredag

2008-10-15 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback