Öhm

Light needs to shine, I said shine light , shine light.

livet blir liiiite bättre med ett saxofonsolo i bakgrunden
jag har mitt livs träningsvärk i magen för att jag skrattade så mycket igår. hoolabaloo wopidoo är en underskattad träningsform. dessutom är mina ben lite mysigt avdomnade, jag har nog aldrig sett så mycket av stan som igår. det var bara en megafon som saknades så hade jag definitvt varit turistguide. men kom ihåg, man växlar ned i uppförsbackar och på platten växlar man upp. livets mysterium. dessutom var jag definitivt förföljd av en moonshadow igår. jag är den lilla kamelonten som minglar igenom olika sällskap och sen försvinner in i natten. med min moonshadow. haha dessutom kom jag till min yppersta upplysning om att alla umeås människor är otroligt random men ändå på ett nice sätt. en mix av bäbä vita lamm och britney

 haha, skogen här kommer jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback