rumpvärme

åh jag dör, min bror är så underbart mysigt söt.
här väcks man av självaste mor klockan halv nio, med frankensteinlooken och huvudet pulserande utav remmiixxxss. känns som att jag aldrig gick och la mig, vilket jag kanske inte gjorde, jag vet inte. morgonens mission är att vara barnvakt till bror. haha igår var MEST otippat. jag ,ebba och maria skulle gå på pipes och ta en öl och mysa, men vakten spankade oss så vi tänkte fara till maxim och dricka billighetsvin. på vägen förbi olles så slog det oss att vi kunde ju försöka där, vi kom prickscis innan vakten och innan betalningen och det blev partejpartejpartejjj. ebba har aldrig varit så glad som när hon fick se danny IRL, hehe.hehe. björn hellberg är mycket mer hjärtknipande, och det är rent fakta.

grejen var att jag inte riktigt känner för att ha helmorgon med svante och vem stiger då inte fram ur dimman..? jo joel med ett paket i handen och ett leende på läpparna. han har gjort ett sadelskydd på slöjden som borde tilldelas någon form av nobelpris. typ vattensäkert, mjukt, varmt och välsytt OCH till mig. försenad födelsedagspresse. dessutom berättar han hela historien om att nils hade sagt att jag cyklade med en plastpåse på sadeln och att de skulle göra sadelskydd som prov på slöjden och att han verkligen hade försökt få klart det i tid men att han hade blivit sjuk och när det väl var klart så ville lärarn ha det och "kolla på" i en vecka (typ låta det ligga på en bänk i en vecka). åh jag blir alldeles varm inombords, så mkt kärlek det får plats i ett sadelskydd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback