plektrum över min döda kropp

det är väldigt rock'n'roll att vara själv i mitt rum med ett äppelskrutt och min gitarr. jag har spelat så att min fingertoppar har ramlat av och nu består av fyra köttmassiv.

mitt livs största underhållning är, förrutom att vara rockstjärna på rummet, att studera schampo. jag tror att mina kära föräldrar aldrig har kommit underfund om att det faktiskt finns olika typer av schampo för olika typer av hår. det är därför man ska läsa utan på dem... finns ofta en smart och pedagogisk förklaring i en liten ruta på förstår ni. jag tror att vi har haft allt ifrån hästschampo till schampo för ädelgasfärgat hår till shampo för muterat provrörsbefruktat hår. idag hade vi volymschampo för extremt tunt, luftlätt och mesigt hår. vilket jag tyvärr inte tror kommer ha så mkt effekt i min familj, jag är ledsen. möjligtvis om det är självaste far som föröker smyga in ett tillfälle att ge sin kalufs en liten extra boost.

Kommentarer
Postat av: myra

volymschampo är grejen. jag har lätt provat alla olika varianter sv volymschampo som finns att få tag på i umeå! woho. och har jag inte det fluffigaste håret? vavava? NJA, säger du då. ruffel och båg. tog mig nitton år att inse det. höhhö. fortsätt med ditt hästschampo, det blir bra det. hihi jag gillar att skriva långa kommentarer i folks bloggar, man har lyckats om kommentaren är längre än själva blogginägget.

över och ut

2008-10-22 @ 11:08:42
Postat av: ebb

haha. ja volym är najs. min personliga favorit är dock shampo för musmuterat hår



in och över

2008-10-22 @ 12:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback