självdiagnosera mera

idag när jag stod på mitt ypperligt intressanta jobb sa erika:
"åh jag vill bara fara hem och se på en film med min pojkvän" varvid jag hör i mitt eget huvuvd "And I couldn't help but wonder if 'wanna watch a movie' is just a coded message for fancy a fuck? Are we using codewords without actually being aware of what we're saying? And the big question was, how many people were I fucking at the moment?"  carrie bor tydligen i mitt huvud, någonting jag inte visste

sen när jag gick hem från jobbet och gick bakom ett synnerligen irriterande par som gick i armkrok och i ett sicksackmönster fram och tillbaka på gatan vilket ledde till att jag var tvungen att halvspringa runt i en stor cirkel för att komma förbi turturduvorna. jag hatar par. då sa rösten "Is love even worse than alcohol? Is love nothing but a drug that makes us loose control and.. " där någonstans knölade jag in misfits på volym max i öronen.

sen kommer jag hem ochhittar pappa författandes en lapp i köket till mor. far har en handstil som är microliten vilket jag påpekade med att säga: far, du skriver som en mus. rösten: "Is my father actually a mouse? I couldn't help but wonder, are we all mice in disquise?"

seriöööst. jag håller på att bli galen

Kommentarer
Postat av: Anonym

And I couldn't help but wonder: Is Ebba going crazy or is she just a mouse like all other, but a little bit too hairy on the wrong places?

2008-10-30 @ 02:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback