planet of the apes

misfitsär så bra att jag exploderar och imploderar om och om igen. imorrn är det fredag och vi vet alla vad som händer på lediga fredagar, det är då helvetet brakar lös. rabies är back on track, wiepiehoo. allt är upplagt för fest. speciellt bubblet i köket. varför är jag alltid på mitt mest ultimata partyhumör nu? mellan tio och elva är det absolut värst. tortera mera.

jag har en fin affisch på min garderob som ramlar ner ungefär en gång om dagen och blir allt mer mos för varje gång. detta pga att jag har användt ett luftmått kladdklet när jag satt upp den. och idag har jag tagit mig i skägget och fyllt på med kladd. så nu sitter den där den sitter. briljant.


vore alla studenter så skulle det inte finnas krig.






Kommentarer
Postat av: Fannie

Blä, jag vill ta studenten.. igen och igen och igen och IGEN!

Postat av: kerra

jag döööööööööör. jag vill göra om allt det där nu. och föresten så är fannie SJUKT het på den där bilden hlögre upp!!

2008-10-19 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback