plastic fantastic lover

nu är jag även fullfjädrad medlem av idrottsklubben studenterna i umeå. obeservera observera observera att jag har svurit min tunga blå över att jag inte är student och får åtnjuta rabatten på typ 600 spänn. det var dock innan denna underbara dag grydde och jag träffade mitt geni till vän mirjam, som poängterade att csn kortet gäller till 31 oktober.

jag gör min entre på iksu, sträcker fram mitt csnkort med lite darrande hand till den alldeles magnifike receptionistkillen, som btw var helt jävla förbannat sjukt fulländad. han kollar ned på det och dröjer med blicken..några hundradelar för mycket för att jag ska känna mig säker och säger sedan: "jajjemen, dethär gäller ju ett tag till" ...och DÄR började kyrkklockorna ringa och jag såg vårat gemensamma bröllop framför mig och blev liiite knäsvag och fjärilsfull i magen. det var kärlek vid ungefär femte ögonkastet och efter ett besparande av 600 spänn. som tur var så var han ny för dagen och visste inte hur man gjorde med presentkort så jag fick ungefär fem minuter av helt otroligt mysigt prat för att vara i receptionen på iksu där femton studenter stod och stressdreglade bakom ryggen på mig. nått säger mig att jag kommer behöva besöka den där receptionen igen för att reda ut ett och annat. jag har ju faktiskt aldrig varit medlem på iksu förrut. åh pusspå dig mr iksureceptionist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback