all is full of love

jag önskar att alla vore som björk för hon är söt och extraordinär. idag fick jag ett kg kidneybönor på jobbet. det var kul och extraordinärt. jag skulle också vilja ha lugg och nya skor. det är lite kul och extraordinärt. jag är less på att gå runt och låta som darth vader och på att känna mig instängd i mitt eget huvud. lobotomera mera. för tankarnas frihet. jag ska aldrig mer dricka gin och apelsinjuice och sluta kedjeröka så fort jag ser något alkoholhaltigt. jag kom också nyss på att snart så fyller jag ju år och då blir man ju nitton och det låter megagammalt. min pappa sitter en meter från mig och lyssnar och kikar på exakt alla klipp som finns på youtube, han har precis genomgått den internetiella revolutionen och insett att det inte finns något roligare att göra en lördag än att sitta bänkad framför youtube/facebook. det är så man blir när man blir gammal.

för övrigt är min mushund är på utställning helgen till ära och jag håller tummarna för att han ska komma hem med en fet pokal, utsedd till BIS (best in show).  han är grym in show. nu håller mina ögon på att falla ihop. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback