istället för sångfågel kan man vara körmus

i made it. jag såg varenda jäkla skylt på lilla uppen. vid ett tillfällle skulle vi köra in i stan och då kände jag på stadsstämningen och hörde på hans tonfall att NU min bäste körlärare försöker du lura mig att göra någonting dumdristigt. jag spetsade blicken och jajjemen var det inte en såndär jämarns 'härfårduinteköraskylt' gömd bakom/i en björk. jag styrde galant undan och oj vad ÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD han blev. den gubben gick inte

på tal om lills luftlätta så är det fräsiga småkakor som jag ont my namniee gorde en gång. eftersom att vi inte hade hundra procentigt utvecklat våra bakarskills så tog vi ungefär femhundra gram smör istället för hundrafemtio. och swosch in i ugnen. lagom till releasepartyt och ugnsöppningen så kom ebbas moremor förbi och inspekterade vårt mästerverk. vilket visade sig vara ungefär ett smält smörpaket på en plåt. lills luftlätta är definitionen av misslyckande

en annan gång gjorde vi ökensand, med en piff av choklad. ökensand är def 2 av misslyckande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback