korvstoppning

jag säger bara hahahha, så otroligt slitet. men gårdagen får en varm och hjärtlig applåd. från djupet av mitt hjärta. sätt ulf själv i en isoleringscell med tre gruskorn och tryck ner en irish i handen på honom så blir det röjfest.

jag är dessutom männsklighetens sjukaste bakismänniska. jag blir hyperaktiv, det är exakt som när man får extrafart på mario kart.dumdumdumdudumdummm. jag mår dåligt ...men får för mig att jag ska göra ALLTING  - gärna på en och samma gång. idag har jag städat hela mitt rum OCH möblerat om samt bytt lakan. ett verk av en mycket sjuk hjärna.

som kronan på verket har jag tänkt fara och simma nu. haha, kronan är ju sämst vad gör denpå verket. mog98746352555

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback